Verhalen van collega’s
De website heeft in verschillende opzichten aan kwaliteit gewonnen. Zo is de nieuwe werken-bij-site technisch en qua ‘look-en-feel’ meer aangesloten op de Hoornbeeck-huisstijl. Daarbij is er volop ruimte voor verhalen en video’s. Alle nieuwe functionaliteiten zijn, in samenwerking met websitebouwer Nedbase, ontwikkeld op basis van een analyse van het gebruikersgedrag.
Volgens Frans de Koeijer (Manager Marketing & Communicatie) zijn werknemersverhalen en -video’s die een inkijkje geven in de organisatie, in toenemende mate ‘overtuigers’ voor sollicitanten. “In al het wervingsgeweld komt het aan op een unieke boodschap die blijft hangen. En daar zijn de verhalen van mijn collega’s het meest geschikt voor. Zij weten het best onder woorden te brengen wat de mooie en lastige kanten van het vak zijn. Ook zijn werkzoekers vaak op zoek naar een organisatie die in het verlengde ligt van hun eigen normen- en waarden. Om die reden gaan de verhalen niet alleen over algemene pluspunten van werken in het onderwijs, maar juist ook over hoe je christelijk-reformatorische identiteit verweven is met het voor-de-klas-staan.”
Onderwijs in het verlengde van onze kernwaarden
Ook Amadeüs Tabbers (Hoofd P&O) is enthousiast: “Goede mensen voor de klas en in ondersteunende functies zijn cruciaal voor het Hoornbeeck College. We willen onderwijs bieden in het verlengde van onze kernwaarden: verantwoordelijkheid, aandacht, kwaliteit en toewijding. We zijn blij met de manier waarop we die kernwaarden op deze nieuwe website een plek kunnen geven. Voor de toekomst staat er een solide basis om op verder te bouwen.”
Benieuwd naar de nieuwe werken-bij site? Ga naar www.werkenbijhoornbeeck.nl!